Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T22] Różnice w osiągach 2.0 (128KM) i 1.8 (129KM)
Autor Wiadomość
Tenenberg 
Nowy Klubowicz


Silnik: Inny
Rok: 2000
Nadwozie: Inne
Wiek: 42
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-06, 12:19   [Avensis T22] Różnice w osiągach 2.0 (128KM) i 1.8 (129KM)

Nie miałem okazji nigdy porównać tych dwóch jednostek. Wiem że 2.0 (128KM) cieszy dobrą elastycznością. Silnik 1.8 znam ale corolli verso.

Ciekawi mnie jakie są różnice w elastyczności tych jednostek ? Mniej jest dla mnie ważna prędkość maksymalna czy rozpędzanie od 0 do 100 km/h.

2.0 wiem że dobrze znosi instalację LPG a 1.8 ?
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 955
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-06, 15:10   

Elastyczniejszy będzie 1.8 bo to jednak VVTi ale lepiej na gazie działa 2.0.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Tenenberg 
Nowy Klubowicz


Silnik: Inny
Rok: 2000
Nadwozie: Inne
Wiek: 42
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-06, 19:37   

Schwefel napisał/a:
Elastyczniejszy będzie 1.8 bo to jednak VVTi ale lepiej na gazie działa 2.0.


Skąd masz taką wiedzę dotyczącą elastyczności ? Może jakieś źródło podasz ?

Co do LPG to wiem że 2.0 się lepiej gazuje.
 
 
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 955
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-06, 22:35   

Własne odczucia. Źródła masz tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/VVT-i http://www.fanklubtoyota....valvematic.html

Wybierając 1.8VVTi musisz wiedzieć, że ten silnik był objęty akcją serwisową bo brał dużo oleju. Jak poprzedni właściciel nie wymienił short blocka to wdepniesz w niezłą minę.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Tenenberg 
Nowy Klubowicz


Silnik: Inny
Rok: 2000
Nadwozie: Inne
Wiek: 42
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-07, 22:25   

Schwefel napisał/a:
Własne odczucia. Źródła masz tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/VVT-i http://www.fanklubtoyota....valvematic.html

Wybierając 1.8VVTi musisz wiedzieć, że ten silnik był objęty akcją serwisową bo brał dużo oleju. Jak poprzedni właściciel nie wymienił short blocka to wdepniesz w niezłą minę.


Czytałem o tym problemie na tym forum. Każdy model tego silnika posiadał tę wadę ?
 
 
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 955
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-07, 23:28   

Każdy. Nawet T25 miał z tym problemy ale już w mniejszym stopniu.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
rami999 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T22
Silnik: 1.8 16V VVTi benzyna
Rok: 2001
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 12
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-09-16, 16:45   

Witam,
od kilku lat jestem posiadaczem T22 1,8 vvti, wczesniej jezdzilem T22 2.0 (3S-FE).
VVti Jest duzo bardziej elastyczna , ciagnie od nizszych obrotow. Jednak wrazenia tzw "kopa" sa wyrazniejsze w 2.0 i jest duzo cichszy, kwestia zastosowania paska. Reczywiscie wczesne modele mialy problem z nadmiernym zuzyciem oleju, (moj samochod zreszta tez), naprawa polegala na wymianie tzw "malego silnika", Po tej akcji silnik jak nowy, wiekszosc czesci wymieniona na nowe. Przy zakupie nalezy zwrocic wlasnie uwage na zuzycie oleju

pozdrawiam
 
 
Tenenberg 
Nowy Klubowicz


Silnik: Inny
Rok: 2000
Nadwozie: Inne
Wiek: 42
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-03-08, 00:00   

rami999 napisał/a:
Witam,
Przy zakupie nalezy zwrocic wlasnie uwage na zuzycie oleju

pozdrawiam


Tylko jak można to sprawdzić podczas zakupu jeśli właściciel uzupełnił braki oleju ?
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl

Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Traktory ogrodowe Stiga