Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T27] Różnice pomiędzy 1.8 a 2.0 - czy warto?
Autor Wiadomość
jerrry 
Czasobywacz


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2009
Nadwozie: Wagon
Wiek: 40
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 39
Skąd: Bongo
Wysłany: 2013-03-07, 10:58   [Avensis T27] Różnice pomiędzy 1.8 a 2.0 - czy warto?

Jestem na etapie poszukiwań Ave wagon i skupiłem się głównie na silniku 2.0 (w tym przypadku skupiam się na benzynie 152KM ale i na dieslu też)
Trafił się ciekawy egzemplarz o poj 1.8 i teraz pytanie czy te 5 KM różnicy czuć w czasie jazdy?
Na papierze różnica do 100 to 0,4s. a jak to wygląda w praktyce.
Czy możecie coś doradzić, jak jest z awaryjnością obu silników, zużyciem paliwa, co różni te silniki, itp?
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 955
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-07, 17:30   

Wszystkie benzyny w T27 to ten sam blok, różnicą jest tylko skok tłoka.
Ważniejsze niż te 5KM jest 16Nm więcej. To daje się odczuć zwłaszcza w górach gdzie w 2.0 nie trzeba redukować biegu tam gdzie 1.8 już nie jedzie.
Różnica jest też w jeździe po autostradzie, bo 2.0 ma zauważalnie niższe obroty na 6 biegu i dzięki temu może mniej spalić od 1.8. Oczywiście jak kierowca żyłuje po obrotach to 2.0 spali więcej, tu nie ma cudów.

Jak nie masz ciśnienia na najwyższą wersję wyposażenia, która występowała tylko z 2.0 to możesz brać 1.8. 2.0D4D bym nie brał pod uwagę, bo raz, że duże prawdopodobieństwo trafienia DPFa a dwa że po prostu nie jedzie. Buda za duża i za ciężka na taki silniczek.
Ostatnio zmieniony przez Schwefel 2013-03-07, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
jerrry 
Czasobywacz


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2009
Nadwozie: Wagon
Wiek: 40
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 39
Skąd: Bongo
Wysłany: 2013-03-07, 21:16   

Właśnie zależy mi na dobrym wyposażeniu i chyba poczekam a może w końcu trafi mi się 2.0 Prestige :)
Co do 2.0 D4D to jak bym kupił to i tak pierwsze co bym zrobił to usuną DPF i wstawił Redboxa wyśle że dzięki temu jechał by lepiej od 2 litrowej benzyny.
Miałem okazję na 2.2 177KM Prestige ale czytałem niepochlebne posty o tym silniku wiec sobie odpuściłem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl

Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Traktory ogrodowe Stiga