Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T22] Zapaliła się dioda silnika podczas jazdy
Autor Wiadomość
GeoT 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T22
Silnik: 1.6 16V VVTi benzyna
Rok: 2001
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 12
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2012-06-26, 13:07   [Avensis T22] Zapaliła się dioda silnika podczas jazdy

Jak w temacie. Jestem zielony w kwestii tego samochodu, bo mam go raptem 2 tygodnie. Dziś w trasie zapaliła mi się dioda silnika. Zjechałem na pobocze, wyłączyłem silnik, włączyłem ponownie i od tej pory jest ok. Dojechałem do celu, wróciłem do domu i sytuacja się nie powtórzyła. Żadnego stukania w silniku, płynna jazda. Zbieg okoliczności jest taki, że jstało się to w drodze na przegląd samochodu "pozakupowy" w ASO, więc mogłem zgłosić problem "na gorąco". Mechanik podłączył komputer i nic nie znalazł. Żadnych anomalii w pracy.

Dodam, że wczoraj wieczorem dolewałem olej silnikowy i dziś rano też, ale nie było go za dużo (bo to ponoć mogła być przyczyna), więc nie bardzo wiem w czym był problem. Jest się czym martwić?
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
RAFAŁ 
Śpi na forum



Typ: Avensis T22
Silnik: 1.6 16V VVTi benzyna
Rok: 2002
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 9 razy
Wiek: 51
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-27, 11:50