Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] Problem z brakiem mocy oraz dymieniem!AvensisD
Autor Wiadomość
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-13, 02:40   

Remmy napisał/a:
to moja pierwsza japońska marka i to jeszcze słynna ,,BEZAWARYJNA,, TOYOTA!

Jak się kupuje nowoczesne dizle to później tak wychodzi, szczególnie jeżeli chodzi o japońskie...
Bezawaryjne są nadal ale w benzynie i hybrydzie.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Remmy 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-CAT diesel
Rok: 2005
Nadwozie: Wagon
Wiek: 46
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 5
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-19, 00:20   

Hejka...żeby nie zanudzać odrazu do konkretu......wróciłem z pracy i weekend testowałem swoją AVKĘ......po wymianie zaworu scv narazie jest super,auto ma równe obroty silnika oraz jest zrywne,nie dławi się i nie dymi......oby tak było jak najdłużej.
_________________
Remmy.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
kisiu26 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2005
Nadwozie: Inne
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: swietokrzyskie
Wysłany: 2016-04-17, 12:14   

witam, posiadam Avensis T25 2004 silnik 2.0 116 KM (1CD-FTV), wczoraj turbina załączała się przy obr. 2200 lub przy 2800, na dwójce go szarpie, ogólnie porażka brak mocy spalanie około 8-9 litrów, czy jest to problem z filtrami powietrza, paliwa czy raczej turbina padła, z tego co wiem to poprzedni właściciel wymieniał filtry w 2014 roku, ja do tej pory przejechałem około 15 tys km, zazwyczaj żona użytkuje go po mieście, będę wdzięczny za wszelką pomoc
 
 
msblondyn 
Moderator



Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 601
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-04-17, 22:16   

8-9 litrów w mieście to norma. Opis jest zbyt ogólny żeby stwierdzić co to może byc... Może byc EGR, przepływomierz, zaworki SCV, regulator turbiny, zatkany wydech, filtr paliwa, smok w baku, pompa wysokiego ciśnienia itd...
_________________
BLONDYN

Engine: 1CDFTV 2000CC DIESEL TURBO
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-18, 00:23   

kisiu26 napisał/a:
turbina załączała się przy obr. 2200 lub przy 2800

No to w końcu przy ilu obr, bo 600obr w przypadku diesla to duża różnica. Jak przy 2200 to w miarę normalnie, choć tak na prawdę to już od 2000 powinno być czuć.

Filtr powietrza to kilka zł, więc nie zaszkodzi jak wymienisz. Z resztą sprawdzenie to najwyżej minuta.
 
 
Autonagar 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T22
Silnik: 2.2 D-CAT diesel
Rok: 2011
Nadwozie: Sedan
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-09, 22:33   Wodorowanie silnika

Dla zainteresowanych :
https://youtu.be/6NzA_h8OVfM
https://youtu.be/vi_cQsnhl2I
https://youtu.be/0gZIJns7kE8
https://youtu.be/SOAapxNV2Eo
https://youtu.be/RdSk2U8kprE
https://youtu.be/FqJArhlJet0
https://youtu.be/mOxoSkfBW7g
https://youtu.be/Ej6rJnnJAgM
https://youtu.be/zrx6FfEnrMo
https://youtu.be/Qi55HRdbKBI
https://youtu.be/w-7uH19FZIU
itd, itd
_________________
autonagar
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Miho 


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2016-06-26, 22:18   avka 2004, 2,0 d4d, 116km

Witajcie, od 2 dni moja Avka po rozgrzaniu silnika do normalnej temperatury traci moc w dolnym zakresie obrotów (do 2200 rpm), do momentu włączenia turbiny. Ruszam ze świateł i jakbym pchał samochód, prawie zero przyspieszenia. Po dojściu do ok. 2200 obrotów włącza się turbo i samochód leci normalnie. Oczywiście za autem czarna chmura.
Dziś podpiąłem się pod kompa i wyskoczył błąd P0087 "Przerwa lub zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia paliwa lub stały sygnał wyjściowy czujnika". Piszecie, żeby wyczyścić EGR (filtr paliwa wymieniony). Wymienić ten czujnik czy to może być coś innego? Z góry dziękuję za pomoc.
_________________
 
 
msblondyn 
Moderator



Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 601
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-06-27, 21:41   

2004 to silnik 1CDFTV. Całkiem możliwe ze w EGR jest tyle nagaru ze się najzwyczajniej zacina przez co dławi się spalinami. Wyczyścić go na pewno nie zaszkodzi. Nie jednemu to całkowicie rozwiązało problem.
czy zapala się u Ciebie Check? Ciekawi mnie ten błąd czujnika ciśnienia paliwa...
_________________
BLONDYN

Engine: 1CDFTV 2000CC DIESEL TURBO
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Miho 


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2016-06-27, 22:16   

Dzięki Blondyn. Check się nie pali. Dziś rano wyjazd z rodziną nad morze i na autostradzie A1 serce w gardle. Jak tylko obroty spadały do 2600 na piątce, avka muliła. Raz przy wyprzedzaniu. I co dziwne - problemy się skończyły wraz z autostradą - na obwodnicy szedł jak trzeba, potem górki Kaszub aż do morza same wchodziły pod samochód. Mam nadzieję, że z powrotem też będzie w porządku, ale już mam umowionego mechanika na czyszczenie EGRa. Co jeszcze przy okazji warto wyczyścić?
_________________
 
 
msblondyn 
Moderator



Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 601
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-06-27, 22:19   

A mimo prawidłowej pracy jest dalej dymienie na czarno?
Przy wyprzedzaniu doszedł do pewnego momentu po czym nie mógł kręcić wyższych obrotów i kopcił, czy po prostu zdychał...?
_________________
BLONDYN

Engine: 1CDFTV 2000CC DIESEL TURBO
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Miho 


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2016-07-03, 17:43   

Witam, dziś powrót z wakacji. Avka po rozgrzaniu znów gubiła moc przez pierwszych 60 km. Dymu nie puszcza, wyłącznie przy redukcji biegu. Po raz pierwszy przy spadku mocy podczas podjazdu pod górkę pojawiło się lekkie szarpanie, jakby paliwo nie dopływało. Ostatnie 120 km bez zarzutu.
_________________
 
 
msblondyn 
Moderator



Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 601
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-07-03, 20:30   

Wyskoczył Check Engine? Widocznie coś z układem paliwowym. Może to być:

1. Zatkany smok w baku, nieszczelne przewody paliwowe, (opcja najbardziej optymistyczna)
2. Druga strona układu zasilania, czyli, zaworki SCV na pompie (powinien wybijać check) przepuszczający wtryskiwacz, uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia. Każdy z tych elementów powoduje nieprawidłowe ciśnienie na listwie CR i auto będzie zdychało.

Przy uszkodzonej pompie (patrząc na rocznik to może mieć już ona 300-400tys przebiegu) może się zdarzyć tak, ze ma zimnym silniku będzie ok, a po 30 min jazdy zacznie zdychać i im dalej tym gorzej....
_________________
BLONDYN

Engine: 1CDFTV 2000CC DIESEL TURBO
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Miho 


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2016-07-03, 23:15   

Melduję, że nie zapala się check engine. Problemy z utratą mocy pojawiają się w 1 godzinie jazdy, bez względu na to, czy to autostrada czy wojewódzka. Potem ustaje i samochód płynnie przyspiesza na każdym biegu, łącznie z niskimi obrotami (przed włączeniem turbiny).
Avka jest z 2004 roku, ale ma faktyczny przebieg 203kkm (osobiście kupowałem 4 lata temu w DE z plikiem faktur za wszystko, co przy niej robiono; w Niemczech jest o tyle fajnie, że na fakturze jest VIN auta).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl

Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Traktory ogrodowe Stiga